Przejdź do treści
Przepis na Rozwój – kompetencje kadr podmiotów BUR2025-03-28T11:51:19+01:00

Przepis na Rozwój – kompetencje kadr podmiotów BUR

Projekt: Przepis na Rozwój – kompetencje kadr podmiotów BUR
FERS.01.03-IP.09-0050/24

#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie

Opis projektu

Rekrutacja

Realizacja

Refundacja

Do pobrania

FB projektu

FB HRP Grants

Zaloguj się

Opis projektu

Poznaj założenia projektu Przepis na Rozwój – kompetencje kadr podmiotów BUR.

Beneficjentem projektu jest firma HRP Grants Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi 90-348, ul. Kilińskiego 185.

Partnerem w Projekcie jest Polska Izba Firm Szkoleniowych z siedzibą w Warszawie.
Biuro Projektu znajduje się pod adresem: ul. Kilińskiego 185, 90-348 Łódź. Biuro Projektu spełnia wymagania zgodności ze „Standardem dostępności dla polityki spójności 2021-2027”.
1.01.2025-31.12.2026

Projekt ma zasięg ogólnopolski.

Wypracowanie wartości dodanej (celów rozwojowych) przez min. 94% z 250 podmiotów świadczących usługi rozwojowe z
dofinansowaniem w BUR, poprzez objęcie ich wsparciem w postaci refundacji kosztów usług rozwojowych (UR) dla 374 przedstawicieli ich kadr.

Wsparcie w ramach projektu realizowane będzie w formie refundacji poniesionych przez podmiot objęty wsparcie kosztów usług rozwojowych związanych z 1) rozwojem umiejętności trenerskich, doradczych, mentorskich lub coachingowych, wpisujących się w określone obszary tematyczne (80% dofinansowania) oraz 2) dotyczących rozwoju lub nabycia nowych kompetencji lub uzyskania kwalifikacji związanych z zakresem
tematycznym prowadzonych lub planowanych do prowadzenia Usług rozwojowych w BUR (50% dofinansowania).

  • podmioty posiadające wpis do BUR uprawniający do publikowania usług z możliwością ich dofinansowania ze środków publicznych (Podmioty BUR), delegujące do udziału w projekcie swoich Pracowników/Pracownice (Pr);
  • osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą bezpośrednio prowadzące usługi w BUR (Podmioty współpracujące), powierzone przez Podmioty BUR.
  • rekrutacja i promocja,
  • udzielanie wsparcia,
  • monitoring i kontrola.
  • liczba podmiotów, które wypracują wartość dodaną: 235,
  • liczba osób, które uzyskały kompetencje/kwalifikacje: 352.

Aktualności projektowe

Zobacz najświeższe informacje dotyczące projektu Przepis na Rozwój – kompetencje kadr podmiotów BUR.

Rekrutacja

Etap 1 – krok po kroku.

  1. Zapoznaj się z Regulaminem rekrutacji i uczestnictwa w Projekcie.
  2. Zarejestruj się w systemie na stronie www.bur.przepisnarozwoj.pl.
  3. Złóż Wniosek o udzielenie wsparcia (dokładne informacje, jak złożyć Wniosek znajdziesz w pkt 4 Regulaminu „Rekrutacja – zasady krok po kroku”).
  4. Rekrutacja do Projektu realizowana jest w rundach. Terminy trwania poszczególnych rund rekrutacji, w trakcie których możesz złożyć Wniosek, znajdziesz poniżej:

Runda I [rozpoczęcie rundy: 31-03-2025; godzina 8:00; zakończenie rundy: 04-04-2025; godzina 18:00].
Runda II [rozpoczęcie rundy: 26-05-2025; godzina 8:00; zakończenie rundy: 30-05-2025; godzina 18:00].
Runda III [rozpoczęcie rundy: 25-08-2025; godzina 8:00; zakończenie rundy: 29-08-2025; godzina 18:00].
Runda IV [rozpoczęcie rundy: 13-10-2025; godzina 8:00; zakończenie rundy: 17-10-2025; godzina 18:00].
Runda V [rozpoczęcie rundy: 24-11-2025; godzina 8:00; zakończenie rundy: 28-11-2025; godzina 18:00].

  • Pamiętaj! Wniosek możesz złożyć w trakcie trwania rekrutacji do danej rundy. Wnioski złożone po zakończeniu rekrutacji do rundy zostaną odrzucone, ale będziesz mieć możliwość złożenia Wniosku w kolejnej rundzie rekrutacji.

    Dokumenty niezbędne do rekrutacji znajdziesz w zakładce: Dokumenty do pobrania.

Realizacja

Etap 2.

Po podpisaniu umowy o udzielenie wsparcia możesz rozpocząć realizację Usług rozwojowych, które zostały wykazane i zaakceptowane we Wniosku.

Rozpoczęcie udziału w usłudze rozwojowej:

  • Udział w pierwszej usłudze rozwojowej – musi się rozpocząć najpóźniej w terminie do 3 miesięcy od daty zawarcia Umowy o udzielenie wsparcia.
  • Udział w kolejnych usługach powinien rozpocząć się najpóźniej w terminie do 6 miesięcy od daty zawarcia przedmiotowej umowy.
  • Realizacja Usług rozwojowych nie może trwać dłużej niż 12 miesięcy od momentu podpisania Umowy o udzielenie wsparcia.

Zgłoszenie Beneficjentowi rozpoczęcia realizacji usługi rozwojowej:

  • Usługa stacjonarna – minimum 7 dni przed rozpoczęciem Usługi rozwojowej potwierdź Beneficjentowi miejsce realizacji usługi tj. adres, pod którym dana usługa rozwojowa zostanie zrealizowana.
  • Usługa zdalna w czasie rzeczywistym – minimum 24h przed rozpoczęciem usługi udostępnij Beneficjentowi link umożliwiający dostęp do Usługi rozwojowej.
  • Usługa mieszana – należy potwierdzić Beneficjentowi obie informacje jw.

Udział w usłudze rozwojowej

Uczestnik/Uczestniczka Projektu jest zobowiązany/zobowiązana do udziału w co najmniej 80% czasu zajęć Usługi rozwojowej oraz poddania się weryfikacji osiągnięcia efektów uczenia się w formie przewidzianej w Karcie Usługi rozwojowej.

Fakt uczestnictwa w danym dniu Usługi rozwojowej musi zostać potwierdzony przez Uczestnika/Uczestniczkę Projektu własnoręcznym podpisem złożonym na udostępnionej przez Wykonawcę Usługi rozwojowej liście obecności w ujęciu godzinowym. Lista obecności powinna zostać potwierdzona przez osobę prowadzącą Usługę rozwojową (trenera/doradcę). W przypadku Usług rozwojowych w formie zdalnej w czasie rzeczywistym, potwierdzeniem uczestnictwa będą raporty z logowań Uczestników/Uczestniczek Projektu oraz osoby prowadzącej Usługę rozwojową (trenera/doradcy).

Przystąpienie przez Uczestnika/Uczestniczkę do weryfikacji efektów uczenia się powinno zostać odpowiednio udokumentowane.

Refundacja

Etap 3.

Jak otrzymać refundację kosztów usługi rozwojowej?

Opłać 100% kosztów Usługi rozwojowej i złóż Wniosek o refundację (załącznik nr 10 do Regulaminu).

Na złożenie Wniosku o refundację wraz z niezbędnymi załącznikami masz maksymalnie 30 dni od daty zakończenia Usługi rozwojowej.

Do Wniosku o refundację dołącz następujące dokumenty:

  • fakturę/rachunek wystawiony przez Wykonawcę Usługi rozwojowej;
  • dokumenty potwierdzające dokonanie płatności za usługę;
  • dokumenty potwierdzające ukończenie Usługi rozwojowej przez Uczestnika/czkę;
  • listę/listy obecności Uczestników/Uczestniczek Projektu dotyczące całego okresu realizacji Usługi rozwojowej;
  • raport/raporty z logowań Uczestników/Uczestniczek Projektu oraz osoby prowadzącej Usługę rozwojową (trenera/doradcy);
  • zaświadczenie wydane przez Wykonawcę Usługi rozwojowej lub listę obecności z weryfikacji efektów uczenia się.

W zależności od wybranego typu Usługi rozwojowej otrzymasz refundację kosztów Usługi rozwojowej w wysokości:

  • 80% dla Usług rozwojowych związanych z rozwojem umiejętności trenerskich, doradczych, mentorskich  lub coachingowych, wpisujących się w określone obszary tematyczne;
  • 50% dla Usług rozwojowych dotyczących rozwoju lub nabycia nowych kompetencji lub  uzyskania  kwalifikacji związanych z zakresem tematycznym prowadzonych lub planowanych do prowadzenia Usług rozwojowych w BUR przez Uczestników lub Uczestniczki Projektu.

Dokumenty do pobrania

Aktualne dokumenty.

Regulamin rekrutacji wraz załącznikami
Ważny od: 20.03.2025

Umowa wsparcia wraz załącznikami

Wniosek o refundację

Broszura informacyjna

Archwalne dokumenty

Archiwum plików.

Regulamin rekrutacji wraz załącznikami
Ważny do: 19.03.2025

Dane kontaktowe

Na potrzeby realizacji projektu Beneficjent uruchomił Punkty doradczo-informacyjne:

KPON

Dostępność

Deklaracja dostępności.

HRP Grants Sp. z o.o. zobowiązuje się zapewnić dostępność strony internetowej Projektu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Status zgodności z ustawą

Strona internetowa jest zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Oświadczenie sporządzono dnia: 2023-11-27.

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Data ostatniego przeglądu deklaracji: 2024-10-31.

Skróty klawiaturowe

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt: biuro@hrp.com.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu +48 42 207 22 00. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli masz problem z dostępnością strony internetowej, zgłoś to do Naszego Biura na adres email biuro@hrp.com.pl lub telefonicznie na numer telefonu +48 42 207 22 00.

W zgłoszeniu podaj:

  • swoje imię i nazwisko;
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail);
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny element lub treść;
  • opis, na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania. Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki, poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub według Twojego zgłoszenia, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Strona internetowa Rzecznika Praw Obywatelskich.


HRP Grants Sp. z o.o. zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do: naszej strony internetowej.

  • Data publikacji strony internetowej: 2018-06-01.
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2024-10-31.

Status zgodności z ustawą

Strona internetowa jest zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Przygotowanie deklaracji dostępności

Oświadczenie sporządzono dnia: 2023-11-27.

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Data ostatniego przeglądu deklaracji: 2024-10-31.

Skróty klawiaturowe

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Agnieszka Harlej-Linke, biuro@hrp.com.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu +48 42 207 22 00. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli masz problem z dostępnością strony internetowej, zgłoś to do Naszego Biura na adres email biuro@hrp.com.pl lub telefonicznie na numer telefonu +48 42 207 22 00.

W zgłoszeniu podaj:

  • swoje imię i nazwisko;
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail);
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny element lub treść;
  • opis, na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania. Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki, poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub według Twojego zgłoszenia, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Strona internetowa Rzecznika Praw Obywatelskich.

płk. Jana Kilińskiego 185,
90-348 Łódź

Parking

  • Możesz skorzystać z miejsca parkingowego. Na parkingu wyznaczyliśmy 1 miejsc przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych. Pamiętaj o zabraniu karty parkingowej i umieszczeniu jej za szybą.
  • Miejsca parkingowe są pomalowane na niebiesko i prawidłowo oznakowane.
  • Parking jest bezpłatny.
  • Miejsca parkingowe znajdują się na dziedzińcu. Można na niego wjechać przez bramę.

Pies asystujący

  • Możesz przyjść z psem asystującym lub psem przewodnikiem. Pamiętaj o certyfikacie psa asystującego i zaświadczeniu o szczepieniu.
  • Pies musi mieć kaganiec. Nie dotyczy psów przewodników.
  • Zapewniamy wodę dla zwierzaka.

Wejście do budynku

  • W odległości poniżej 200 m od budynku znajdują się przystanki komunikacji miejskiej. Ciągi komunikacyjne wzdłuż budynku bez barier architektonicznych, z wyjątkiem małej architektury od strony ulicy w postaci latarni. Do wejścia głównego dojdziesz przez furtkę w ogrodzeniu. Od furtki prowadzi na wprost chodnik do wejścia. Furtka jest zawsze otwarta. Wejście główne znajduje się na ścianie budynku, wzdłuż, której będziesz wchodzić.
  • Wejście jest na poziomie gruntu. Nie ma przeszkód, by wjechać na wózku.
  • Przed wejściem znajdują się piktogramy informujące o:
  1. Możliwości wejścia z psem.
  2. O zainstalowanej pętli indukcyjnej.
  3. O udogodnieniach dla osób poruszających się na wózku.
  4. O udogodnieniach dla osób niewidomych.
  • Otwierają się na zewnątrz.
  • Otworzenie drzwi nie wymaga dużej siły.
  • Drzwi mają wygodną i ergonomiczną klamkę.
  • Skorzystaj z domofonu przy drzwiach.
  • W wejściu znajduje się przycisk wezwania pomocy / obsługi przed wejściem do budynku.

Przestrzeń za wejściem

  • Przestrzeń otwarta bez większych przeszkód architektonicznych.
  • Za drzwiami znajduje się przestrzeń manewrowa o odpowiednich wymiarach.
  • Po prawej stronie za wejściem znajduje się pochylnia z poręczami po obu stronach.
  • Korytarze odpowiedniej szerokości, przejścia odpowiedniej szerokości.
  • Kontuar z przedłużką odpowiedniej wysokości.
  • W recepcji dostępna pętla indukcyjna.
  • Oświetlenie Zgodne z normą.
  • Kolorystyka korytarzy odpowiednia.

Plan Tyflograficznego w strefie wejściowej:

  • Przestrzeń jest zazwyczaj cicha i spokojna.
  • Pomieszczenie jest dobrze oświetlone.
  • Punkt obsługi znajduje się na wprost od wejścia po lewej stronie.
  • Punkt obsługi wyposażony jest w pętlę indukcyjną.
  • W punkcie obsługi dostępna jest usługa tłumaczenia na język migowy.
  • Blat jest obniżony i może do niego podjechać osoba na wózku.

Ciągi poziome

  • Wszystkie pomieszczenia znajdują się na tym samym poziomie i na jednej kondygnacji, nie dotyczy wejścia i przestrzeni za wejściem.
  • Wszystkie korytarze są dostępne.

Łazienka

  • W budynku jest toaleta dostępna dla osób z niepełnosprawnością.
  • Toaleta dostępna znajduje się obok recepcji. Na wprost od wejścia po lewej stronie.
  • Nie ma przeszkód, by wjechać na wózku do łazienki.

ul. Pańska 98/60,
00-837 Warszawa

Opis dostępności wejścia do budynku i przechodzenia przez obszary kontroli

Budynek zlokalizowany jest w Warszawie przy ulicy Pańskiej 98/60. Jest to budynek biurowy, wielokondygnacyjny, w zabudowie śródmiejskiej. Teren nie jest ogrodzony, wejście z poziomu ulicy. W budynku zapewniono dostęp dla osób ze szczególnymi potrzebami, w tym dla osób na wózkach. Zapewniono dostęp do komunikacji poziomej i pionowej, do pomieszczeń, w tym do toalet dla osób z niepełnosprawnościami.

W odległości do 400 m od budynku znajdują się przystanki komunikacji miejskiej.

Dojście do budynku bez barier architektonicznych.

Dojście do obiektu bez progów, czytelne, bez możliwości zablokowania przez pojazdy.

Opis dostępności korytarzy i schodów

Główne wejście usytuowane na poziomie terenu, bez progów. Przeszklone drzwi wejściowe są odpowiedniej szerokości. Za drzwiami otwarty hall z punktem recepcyjnym. Dojście do windy bez barier architektonicznych. W strefie wejścia i dojścia do portierni oraz windy zapewniono pole manewrowe 150 x 150 cm.

W budynku znajdują się schody: dwubiegowe, powrotne z ciągłymi poręczami.

W budynku znajduje się winda umożliwiająca dostęp do wszystkich kondygnacji.

Korytarze o czytelnym układzie i odpowiedniej szerokości. Bez progów, uskoków i różnic poziomów.

Zastosowano informacje kierunkową o numeracji pomieszczeń. Oznaczenia na drzwiach z numerami pomieszczeń i tabliczkami.

Informacje o miejscu i sposobie korzystania z miejsc parkingowych wyznaczonych dla osób niepełnosprawnych

Na ulicy zlokalizowane są miejsca parkingowe, w tym miejsca dla osób z niepełnosprawnościami.

Informacja o prawie wstępu z psem asystującym i ewentualnych uzasadnionych ograniczeniach

Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

ul. Jana III Sobieskiego 11,
40-084 Katowice

Opis dostępności wejścia do budynku i przechodzenia przez obszary kontroli

Budynek zlokalizowany jest w Katowicach przy ulicy Jana III Sobieskiego 11. Jest to budynek biurowy, czterokondygnacyjny, w zabudowie śródmiejskiej. Teren jest ogrodzony, wejście przez furtkę, wjazd przez przejazd bramny. Przed budynkiem, który jest wycofany w stosunku do zabudowy pierzejowej ulicy, znajduje się dojście do obiektu oraz parking dla najemców. W budynku zapewniono dostęp dla osób ze szczególnymi potrzebami, w tym dla osób na wózkach. Zapewniono dostęp do komunikacji poziomej i pionowej, do pomieszczeń, w tym do toalet dla osób z niepełnosprawnościami.

W odległości poniżej 200 m od budynku znajdują się przystanki komunikacji miejskiej.

Dojście do budynku bez barier architektonicznych.

Wejście na teren przez furtkę. Dojście do obiektu bez progów, z nawierzchnią antypoślizgową czytelne, bez możliwości zablokowania przez pojazdy na parkingu. Szerokość dojścia 1,40 m z możliwością wymijania co 10,0 m. Wjazd przez przejazd bramny.

Opis dostępności korytarzy i schodów

Główne wejście usytuowane na poziomie terenu, bez progów. Przeszklone drzwi wejściowe mają szerokość w świetle 100 cm, są odpowiedniej szerokości, rozwierają się automatycznie. Brak oznaczeń kontrastowych na drzwiach. Za drzwiami otwarty hall z punktem recepcyjnym. W strefie hallu brak oznaczeń fakturowych. Dojście do windy po schodach oraz przez pochylnię. Schody i pochylnia bez oznaczeń kontrastowych oraz fakturowych. W strefie wejścia i dojścia do portierni, windy zapewniono pole manewrowe 150 x 150 cm.

W budynku znajdują się schody: dwubiegowe, powrotne, bez oznaczeń kontrastowych i fakturowych, z ciągłymi poręczami.

W budynku znajduje się winda umożliwiająca dostęp do wszystkich kondygnacji.

Korytarze o czytelnym układzie i odpowiedniej szeroko[ci. Bez progów, uskoków i różnic poziomów.

Zastosowano informacje kierunkową o numeracji pomieszczeń. Oznaczenia na drzwiach z numerami pomieszczeń i tabliczkami.

Toaleta dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami znajduje się w pobliżu pomieszczenia biurowego, na tej samej kondygnacji.

Informacje o miejscu i sposobie korzystania z miejsc parkingowych wyznaczonych dla osób niepełnosprawnych

Na ulicy zlokalizowane są miejsca parkingowe, w tym miejsca dla osób  z niepełnosprawnościami.

Na parkingu przynależnym do budynku wyznaczono miejsce dla najemcy biura o prawidłowych parametrach (3,6 x 5,0 m). Miejsce skrajne, zlokalizowane w pobliżu wejścia głównego. Wejście główne czytelne, z poziomu terenu. Brak w strefie wejścia ścieżek dotykowych.

Informacja o prawie wstępu z psem asystującym i ewentualnych uzasadnionych ograniczeniach

Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

Londyńska 19,
03-921 Warszawa

Opis dostępności wejścia do budynku i przechodzenia przez obszary kontroli

Polska Izba Firm Szkoleniowych wynajmuje powierzchnię biurową w budynku przy ul. Londyńskiej 19/1w Warszawie. Wejście główne do siedziby PIFS prowadzi poprzez wejście do budynku bezpośrednio z chodnika, który nie posiada barier architektonicznych. Przy furtce znajduje się dzwonek dla gości, za pośrednictwem którego pracownicy Izby Gospodarczej informowani są o wizycie. W przypadku konieczności wejścia na obszar strefy administracyjnej, osoby z niepełnosprawnością ruchową mają do dyspozycji wsparcie osobowe, dzięki któremu mogą pokonać 6 schodków, by dotrzeć do biura na określone piętro. Poruszanie się osoby zewnętrznej po strefie administracyjnej dopuszczalne jest jedynie w obecności pracownika PIFS. Zgodnie z tym zapisem osoby z niepełnoprawnościami zawsze mogą liczyć na pomoc pracowników PIFS.

Opis dostępności korytarzy i schodów

Wejście do Biura PIFS nie posiada barier architektonicznych w postaci schodów, progów ani stopni. Strefa administracyjna znajduje się na jednym poziomie, brak jest schodów. Schody przed strefą administracyjną są szerokie z poręczami z jednej strony. Na korytarzu przed częścią administracyjną znajduje się widoczna i czytelna informacja o tym, gdzie znajduje się biuro PIFS, po wejściu do biura usytuowany jest centralnie holl oraz wejścia do pokoi znajdują się w hollu (numeracja pokoi). Korytarz w budynku jest szeroki, umożliwiający poruszanie się po nim wózkiem.

Na poziomie biura PIFS zlokalizowana jest kuchnia oraz łazienka dostosowana dla osób niepełnosprawnych.

Informacje o miejscu i sposobie korzystania z miejsc parkingowych wyznaczonych dla osób niepełnosprawnych

Przed głównym wejściem do PIFS na ul. Londyńskiej 19/1 znajduje się brama na posesję za którą znajduje się parking z 1 miejscem parkingowym dla osób z niepełnosprawnościami.

Informacja o prawie wstępu z psem asystującym i ewentualnych uzasadnionych ograniczeniach

Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

Napisz do nas!

Zapraszamy do nas! Nie masz teraz czasu? Napisz.





    Go to Top