Przepis na Rozwój – dostępność

Projekt: Przepis na Rozwój – dostępność | FERS.01.03-IP.09-0012/24
Opis projektu
Poznaj założenia projektu Przepis na Rozwój – dostępność.
6 889 594,80 zł
Beneficjentem projektu jest firma HRP Grants Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi 90-348, ul. Kilińskiego 185.
Partnerem w projekcie jest Fundacja Łódź Akademicka.
Projekt ma zasięg ogólnopolski.
- promocja,
- rekrutacja,
- ścieżka 1 – realizacja wsparcia szkoleniowo- doradczego,
- ścieżka 2 – realizacja wsparcia w formie doradczej.
- liczba osób, które uzyskają kwalifikacje w ramach projektu: 810,
- liczba przedsiębiorców, dla których opracowano raport z doradztwa: 100.
Aktualności projektowe
Zobacz najświeższe informacje dotyczące projektu Przepis na Rozwój – dostępność.
Projekt „Przepis na rozwój – Dostępność” – publikacja harmonogramu naborów
ad-min2025-03-11T13:42:46+01:0011 marca 2025|Aktualności projektowe, Przepis na Rozwój – dostępność, Wyróżnione wpisy|
Szanowni Państwo, Informujemy o publikacji Harmonogramu naborów do Projektu „Przepis na rozwój – Dostępność” FERS.01.03-IP.09-0012/24. Najbliższy nabór: Runda I [...]
Możliwość zgłaszania do PARP podejrzenia niezgodności projektu lub działań Beneficjenta z Konwencją o Prawach Osób Niepełnosprawnych (KPON) – dostępność
Agata Skorka2025-01-30T15:30:51+01:0016 stycznia 2025|Przepis na Rozwój – dostępność|
HRP Grants Sp. z o.o. rozpoczęła realizację projektu konkurencyjnego: „Przepis na rozwój – dostępność” FERS.01.03-IP.09-0012/24 w ramach Programu Fundusze Europejskie [...]
Rekrutacja
Krok po kroku.
- 1
Zapoznaj się z Regulaminem rekrutacji i uczestnictwa w Projekcie.
- 2Zarejestruj się w systemie na stronie www.do.przepisnarozwoj.pl.
- 3Wybierz Ścieżkę, w której chcesz wziąć udział:
a. Ścieżka 1
b. Ścieżka 2 - 4
Złóż komplet dokumentów rekrutacyjnych (szczegółowe wytyczne znajdziesz w Regulaminie rekrutacji) w terminie naboru. Nabory na Ścieżkę 1 i Ścieżkę 2 realizowane będą równolegle.
- 5
Rekrutacja do Projektu realizowana jest w rundach. Terminy trwania poszczególnych rund rekrutacji, w trakcie których możesz złożyć Wniosek, znajdziesz poniżej:
Runda I [rozpoczęcie rundy: 14-04-2025; godzina 8:00; zakończenie rundy: 18-04-2025; godzina 18:00].
Runda II [rozpoczęcie rundy: 16-06-2025; godzina 8:00; zakończenie rundy: 20-06-2025; godzina 18:00].
Runda III [rozpoczęcie rundy: 11-08-2025; godzina 8:00; zakończenie rundy: 15-08-2025; godzina 18:00].
Runda IV [rozpoczęcie rundy: 20-10-2025; godzina 8:00; zakończenie rundy: 24-10-2025; godzina 18:00].
Runda V [rozpoczęcie rundy: 17-11-2025; godzina 8:00; zakończenie rundy: 21-11-2025; godzina 18:00].
Runda VI [rozpoczęcie rundy: 12-01-2026; godzina 8:00; zakończenie rundy: 16-01-2026; godzina 18:00].
Runda VII [rozpoczęcie rundy: 13-04-2026; godzina 8:00; zakończenie rundy: 17-04-2026; godzina 18:00].
Runda VIII [rozpoczęcie rundy: 03-08-2026; godzina 8:00; zakończenie rundy: 07-08-2026; godzina 18:00].
Runda IX [rozpoczęcie rundy: 12-10-2026; godzina 8:00; zakończenie rundy: 16-10-2026; godzina 18:00].
Runda X [rozpoczęcie rundy: 09-11-2026; godzina 8:00; zakończenie rundy: 13-11-2026; godzina 18:00].
Pamiętaj! Przedsiębiorstwo może otrzymać wsparcie tylko w ramach jednej ze ścieżek.
- Dokumenty niezbędne do rekrutacji znajdziesz w zakładce: Dokumenty do pobrania.
Realizacja
Projekt zakłada realizację następujących działań:
Ścieżka 1: działania szkoleniowe i doradcze dla pracowników
a) przygotowanie i przeprowadzenie działań szkoleniowych dotyczących dostępności, w tym zasad uniwersalnego projektowania (część ogólna);
b) przygotowanie i przeprowadzenie działań szkoleniowych dotyczących możliwości komercjalizacji rozwiązań z zakresu stosowania uniwersalnego projektowania (część specjalistyczna);
c) zorganizowanie i przeprowadzenie działań doradczych związanych bezpośrednio z działaniami szkoleniowymi, o których mowa w pkt a) oraz b) (o ile potrzeba ich realizacji wynika z potrzeb rozwojowych uczestniczek lub uczestników szkoleń).
80% działań organizowane będzie w formie stacjonarnej, 20% w formie zdalnej w czasie rzeczywistym. Szkolenia stacjonarne będą organizowane w ramach 2 dniowego zjazdu
Ścieżka 2: działania doradcze dla przedsiębiorstw
Zorganizowanie i przeprowadzenie działań doradczych z zakresu dostępności, w tym uniwersalnego projektowania towarów lub usług, niezwiązanych bezpośrednio z działaniami szkoleniowymi.
Celem doradztwa będzie indywidualna praca z przedsiębiorstwem, posiadającym wiedzę w zakresie dostępności, w tym uniwersalnego projektowania, poprzez omówienie konkretnych przypadków związanych z rozwojem przedsiębiorstwa w ramach uniwersalnego projektowania produktów lub usług, które wynikają z rodzaju prowadzonej działalności gospodarczej.
Liczba działań doradczych na przedsiębiorstwo: 30h w formie osobistej bądź zdalnej w czasie rzeczywistym.
Dane kontaktowe
Na potrzeby realizacji projektu Beneficjent uruchomił Punkty doradczo-informacyjne:
ul. Kilińskiego 185, 90-348 Łódź
Beneficjent Projektu
Godziny pracy biura:
PONIEDZIAŁEK – PIĄTEK
9:00 ~ 15:00
Fundacja Łódź Akademicka
ul. Zachodnia 70 lok. 214. 90-403 Łódź
Partner Projektu
Godziny pracy biura:
PONIEDZIAŁEK – PIĄTEK
10:00 ~ 14:00
ul. Pańska 98/60, 00-837 Warszawa
Beneficjent Projektu
Godziny pracy biura:
PONIEDZIAŁEK – PIĄTEK
7:00 ~ 16:00
ul. Opolska 15, 40-084 Katowice
Beneficjent Projektu
Godziny pracy biura:
PONIEDZIAŁEK – PIĄTEK
10:00 ~ 16:00
Zadzwoń do nas!
Dział projektów: +48 42 208 06 06
Sekretariat: +48 42 207 22 00
Napisz do nas:
do@hrp.com.pl
lub użyj formularza
KPON
HRP Grants Sp. z o.o. rozpoczęła realizację projektu konkurencyjnego: „Przepis na rozwój – dostępność” FERS.01.03-IP.09-0012/24 w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus. W związku z powyższym uprzejmie informujemy o możliwości zgłaszania podejrzenia o niezgodności Projektu lub działań Beneficjenta z Konwencją o prawach osób z niepełnosprawnością sporządzoną w Nowym Jorku dnia 13 grudnia 2006 r. (Dz. U. z 2012 r. poz. 1169, z późn. zm.), zwanej dalej „KPON”.
Sygnały, zgłoszenia lub skargi dotyczące wystąpienia niezgodności projektów FERS z postanowieniami KPON można przekazywać za pomocą:
- poczty tradycyjnej, w formie listownej na adres ministerstwa: Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa lub Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, ul. Pańska 81/83, 00-834 Warszawa;
- skrzynki nadawczej e-puap Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej (adres skrytki: /MIR/SkrytkaESP) lub Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (adresy skrytek: /PARP/SkrytkaESP oraz /PARP/kancelariaPARP)”;
- poczty tradycyjnej, w formie listownej na adres Beneficjenta Projektu: HRP Grants Sp. z o. o. ul. Kilińskiego 185, 90-348 Łódź;
- poczty mailowej, w formie elektronicznej na adres: biuro@hrp.com.pl.
Dostępność
Deklaracja dostępności.
HRP Grants Sp. z o.o. zobowiązuje się zapewnić dostępność strony internetowej Projektu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Status zgodności z ustawą
Strona internetowa jest zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Oświadczenie sporządzono dnia: 2023-11-27.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Data ostatniego przeglądu deklaracji: 2024-10-31.
Skróty klawiaturowe
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt: biuro@hrp.com.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu +48 42 207 22 00. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli masz problem z dostępnością strony internetowej, zgłoś to do Naszego Biura na adres email biuro@hrp.com.pl lub telefonicznie na numer telefonu +48 42 207 22 00.
W zgłoszeniu podaj:
- swoje imię i nazwisko;
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail);
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny element lub treść;
- opis, na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania. Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki, poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub według Twojego zgłoszenia, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Strona internetowa Rzecznika Praw Obywatelskich.
HRP Grants Sp. z o.o. zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do: naszej strony internetowej.
- Data publikacji strony internetowej: 2018-06-01.
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2024-10-31.
Status zgodności z ustawą
Strona internetowa jest zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Przygotowanie deklaracji dostępności
Oświadczenie sporządzono dnia: 2023-11-27.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Data ostatniego przeglądu deklaracji: 2024-10-31.
Skróty klawiaturowe
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Agnieszka Harlej-Linke, biuro@hrp.com.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu +48 42 207 22 00. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli masz problem z dostępnością strony internetowej, zgłoś to do Naszego Biura na adres email biuro@hrp.com.pl lub telefonicznie na numer telefonu +48 42 207 22 00.
W zgłoszeniu podaj:
- swoje imię i nazwisko;
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail);
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny element lub treść;
- opis, na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania. Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki, poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub według Twojego zgłoszenia, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
płk. Jana Kilińskiego 185,
90-348 Łódź
Parking
- Możesz skorzystać z miejsca parkingowego. Na parkingu wyznaczyliśmy 1 miejsc przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych. Pamiętaj o zabraniu karty parkingowej i umieszczeniu jej za szybą.
- Miejsca parkingowe są pomalowane na niebiesko i prawidłowo oznakowane.
- Parking jest bezpłatny.
- Miejsca parkingowe znajdują się na dziedzińcu. Można na niego wjechać przez bramę.
Pies asystujący
- Możesz przyjść z psem asystującym lub psem przewodnikiem. Pamiętaj o certyfikacie psa asystującego i zaświadczeniu o szczepieniu.
- Pies musi mieć kaganiec. Nie dotyczy psów przewodników.
- Zapewniamy wodę dla zwierzaka.
Wejście do budynku
- W odległości poniżej 200 m od budynku znajdują się przystanki komunikacji miejskiej. Ciągi komunikacyjne wzdłuż budynku bez barier architektonicznych, z wyjątkiem małej architektury od strony ulicy w postaci latarni. Do wejścia głównego dojdziesz przez furtkę w ogrodzeniu. Od furtki prowadzi na wprost chodnik do wejścia. Furtka jest zawsze otwarta. Wejście główne znajduje się na ścianie budynku, wzdłuż, której będziesz wchodzić.
- Wejście jest na poziomie gruntu. Nie ma przeszkód, by wjechać na wózku.
- Przed wejściem znajdują się piktogramy informujące o:
- Możliwości wejścia z psem.
- O zainstalowanej pętli indukcyjnej.
- O udogodnieniach dla osób poruszających się na wózku.
- O udogodnieniach dla osób niewidomych.
- Otwierają się na zewnątrz.
- Otworzenie drzwi nie wymaga dużej siły.
- Drzwi mają wygodną i ergonomiczną klamkę.
- Skorzystaj z domofonu przy drzwiach.
- W wejściu znajduje się przycisk wezwania pomocy / obsługi przed wejściem do budynku.
Przestrzeń za wejściem
- Przestrzeń otwarta bez większych przeszkód architektonicznych.
- Za drzwiami znajduje się przestrzeń manewrowa o odpowiednich wymiarach.
- Po prawej stronie za wejściem znajduje się pochylnia z poręczami po obu stronach.
- Korytarze odpowiedniej szerokości, przejścia odpowiedniej szerokości.
- Kontuar z przedłużką odpowiedniej wysokości.
- W recepcji dostępna pętla indukcyjna.
- Oświetlenie Zgodne z normą.
- Kolorystyka korytarzy odpowiednia.
Plan Tyflograficznego w strefie wejściowej:
- Przestrzeń jest zazwyczaj cicha i spokojna.
- Pomieszczenie jest dobrze oświetlone.
- Punkt obsługi znajduje się na wprost od wejścia po lewej stronie.
- Punkt obsługi wyposażony jest w pętlę indukcyjną.
- W punkcie obsługi dostępna jest usługa tłumaczenia na język migowy.
- Blat jest obniżony i może do niego podjechać osoba na wózku.
Ciągi poziome
- Wszystkie pomieszczenia znajdują się na tym samym poziomie i na jednej kondygnacji, nie dotyczy wejścia i przestrzeni za wejściem.
- Wszystkie korytarze są dostępne.
Łazienka
- W budynku jest toaleta dostępna dla osób z niepełnosprawnością.
- Toaleta dostępna znajduje się obok recepcji. Na wprost od wejścia po lewej stronie.
- Nie ma przeszkód, by wjechać na wózku do łazienki.
ul. Pańska 98/60,
00-837 Warszawa
Opis dostępności wejścia do budynku i przechodzenia przez obszary kontroli
Budynek zlokalizowany jest w Warszawie przy ulicy Pańskiej 98/60. Jest to budynek biurowy, wielokondygnacyjny, w zabudowie śródmiejskiej. Teren nie jest ogrodzony, wejście z poziomu ulicy. W budynku zapewniono dostęp dla osób ze szczególnymi potrzebami, w tym dla osób na wózkach. Zapewniono dostęp do komunikacji poziomej i pionowej, do pomieszczeń, w tym do toalet dla osób z niepełnosprawnościami.
W odległości do 400 m od budynku znajdują się przystanki komunikacji miejskiej.
Dojście do budynku bez barier architektonicznych.
Dojście do obiektu bez progów, czytelne, bez możliwości zablokowania przez pojazdy.
Opis dostępności korytarzy i schodów
Główne wejście usytuowane na poziomie terenu, bez progów. Przeszklone drzwi wejściowe są odpowiedniej szerokości. Za drzwiami otwarty hall z punktem recepcyjnym. Dojście do windy bez barier architektonicznych. W strefie wejścia i dojścia do portierni oraz windy zapewniono pole manewrowe 150 x 150 cm.
W budynku znajdują się schody: dwubiegowe, powrotne z ciągłymi poręczami.
W budynku znajduje się winda umożliwiająca dostęp do wszystkich kondygnacji.
Korytarze o czytelnym układzie i odpowiedniej szerokości. Bez progów, uskoków i różnic poziomów.
Zastosowano informacje kierunkową o numeracji pomieszczeń. Oznaczenia na drzwiach z numerami pomieszczeń i tabliczkami.
Informacje o miejscu i sposobie korzystania z miejsc parkingowych wyznaczonych dla osób niepełnosprawnych
Na ulicy zlokalizowane są miejsca parkingowe, w tym miejsca dla osób z niepełnosprawnościami.
Informacja o prawie wstępu z psem asystującym i ewentualnych uzasadnionych ograniczeniach
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
ul. Jana III Sobieskiego 11,
40-084 Katowice
Opis dostępności wejścia do budynku i przechodzenia przez obszary kontroli
Budynek zlokalizowany jest w Katowicach przy ulicy Jana III Sobieskiego 11. Jest to budynek biurowy, czterokondygnacyjny, w zabudowie śródmiejskiej. Teren jest ogrodzony, wejście przez furtkę, wjazd przez przejazd bramny. Przed budynkiem, który jest wycofany w stosunku do zabudowy pierzejowej ulicy, znajduje się dojście do obiektu oraz parking dla najemców. W budynku zapewniono dostęp dla osób ze szczególnymi potrzebami, w tym dla osób na wózkach. Zapewniono dostęp do komunikacji poziomej i pionowej, do pomieszczeń, w tym do toalet dla osób z niepełnosprawnościami.
W odległości poniżej 200 m od budynku znajdują się przystanki komunikacji miejskiej.
Dojście do budynku bez barier architektonicznych.
Wejście na teren przez furtkę. Dojście do obiektu bez progów, z nawierzchnią antypoślizgową czytelne, bez możliwości zablokowania przez pojazdy na parkingu. Szerokość dojścia 1,40 m z możliwością wymijania co 10,0 m. Wjazd przez przejazd bramny.
Opis dostępności korytarzy i schodów
Główne wejście usytuowane na poziomie terenu, bez progów. Przeszklone drzwi wejściowe mają szerokość w świetle 100 cm, są odpowiedniej szerokości, rozwierają się automatycznie. Brak oznaczeń kontrastowych na drzwiach. Za drzwiami otwarty hall z punktem recepcyjnym. W strefie hallu brak oznaczeń fakturowych. Dojście do windy po schodach oraz przez pochylnię. Schody i pochylnia bez oznaczeń kontrastowych oraz fakturowych. W strefie wejścia i dojścia do portierni, windy zapewniono pole manewrowe 150 x 150 cm.
W budynku znajdują się schody: dwubiegowe, powrotne, bez oznaczeń kontrastowych i fakturowych, z ciągłymi poręczami.
W budynku znajduje się winda umożliwiająca dostęp do wszystkich kondygnacji.
Korytarze o czytelnym układzie i odpowiedniej szeroko[ci. Bez progów, uskoków i różnic poziomów.
Zastosowano informacje kierunkową o numeracji pomieszczeń. Oznaczenia na drzwiach z numerami pomieszczeń i tabliczkami.
Toaleta dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami znajduje się w pobliżu pomieszczenia biurowego, na tej samej kondygnacji.
Informacje o miejscu i sposobie korzystania z miejsc parkingowych wyznaczonych dla osób niepełnosprawnych
Na ulicy zlokalizowane są miejsca parkingowe, w tym miejsca dla osób z niepełnosprawnościami.
Na parkingu przynależnym do budynku wyznaczono miejsce dla najemcy biura o prawidłowych parametrach (3,6 x 5,0 m). Miejsce skrajne, zlokalizowane w pobliżu wejścia głównego. Wejście główne czytelne, z poziomu terenu. Brak w strefie wejścia ścieżek dotykowych.
Informacja o prawie wstępu z psem asystującym i ewentualnych uzasadnionych ograniczeniach
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
ul. Zachodnia 70 lok. 214,
90-403 Łódź
Opis dostępności wejścia do budynku i przechodzenia przez obszary kontroli
Wejście główne
Wejście główne do budynku znajduje się od ul. Zachodniej, dobrze zlokalizowane, z boku budynku od strony lewej posiada wygodną pochylnię umożliwiającą wjazd na wózku inwalidzkim. Szerokość głównych drzwi wejściowych oraz ciągów komunikacyjnych umożliwia poruszanie się osobom z niepełnosprawnością. Drzwi dwuskrzydłowe.
Parter
Na parterze przy wejściu możliwość skorzystania z pomocy recepcji. Kolory wewnątrz kontrastujące. W budynku zainstalowano system powiadamiania alarmowego.
Biuro
Pomieszczenia dla klientów nie posiadają progów. Pomieszczenie Fundacji znajduje się na 2 piętrze, do którego prowadzi winda. Zarówno do jak i od windy są szerokie korytarze. Dostęp do Lokalu bezpośrednio z korytarza. Drzwi do lokalu Fundacji dwuskrzydłowe o szerokości min 100 cm ułatwiające wjazd osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich.
Toalety
Na parterze i na piętrach znajdują się toalety odpowiednio oznaczone, z której może skorzystać osoba na wózku inwalidzkim (szerokie umywalki, łatwe uchwyty baterii, poręcze).
Parking
Na parkingu wzdłuż przed budynkiem w bliskiej odległości wejścia głównego znajdują się wyznaczone miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
Pies asystujący
Istnieje możliwość wejścia z psem asystującym, o którym mowa w art. 2 pkt 11 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
Pełna treść Deklaracji dostępności dostępna jest pod adresem: https://lodzakademicka.pl/deklaracja-dostepnosci/.
Napisz do nas!
Zapraszamy do nas! Nie masz teraz czasu? Napisz.
