Przepis na Rozwój – zielone rekomendacje2025-09-29T12:16:29+02:00

Przepis na Rozwój – zielone
rekomendacje

Projekt: Przepis na Rozwój – zielone rekomendacje

#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie

Opis projektu

Poznaj założenia projektu Przepis na Rozwój – zielone rekomendacje.

Operatorem w projekcie jest HRP Grants Sp. z o.o.
Biuro: Warszawa i Katowice.
Stowarzyszenie Zachodniopomorski Klaster Chemiczny „Zielona Chemia".
1.05.2025-31.03.2028
Zbudowanie potencjału kompetencyjnego kadr w obszarze zielonych umiejętności przez min. 90% z 300 przedsiębiorców objętych wsparciem, poprzez dofinansowanie udziału 1000 ich pracownic i pracowników w usługach rozwojowych w ramach Bazy Usług Rozwojowych (BUR), wynikających z rekomendacji Sektorowej Ramy Kwalifikacji (SRK) i Polskiej Ramy Kwalifikacji (PRK).
Projekt skierowany jest do Przedsiębiorców i ich pracownic oraz pracowników z mikro, małych, średnich oraz dużych przedsiębiorstw (do 40% wszystkich osób w projekcie) i wspieranie dostosowania pracowników lub pracownic, przedsiębiorstw i przedsiębiorców do zmian, wspieranie aktywnego i zdrowego starzenia się oraz zdrowego i dobrze dostosowanego środowiska pracy, które uwzględnia zagrożenia dla zdrowia. Dofinansowanie do form wsparcia wynosi 80% na uczestnika w ramach pomocy de minimis. Wkład własny jest wnoszony w postaci wynagrodzeń pracowników i wpłat własnych Przedsiębiorców.

Aktualności projektowe

Zobacz najświeższe informacje dotyczące projektu Przepis na Rozwój – zielone rekomendacje.

Materiały do pobrania

Niezbędne dokumenty.

Regulamin rekrutacji

Załączniki do regulaminu rekrutacji

Umowa wsparcia z załącznikami

Listy rankingowe do pobrania

Listy rankingowe.

Nabór 2 dla małych przedsiębiorstw

Nabór 18 dla małych przedsiębiorstw

Nabór 25 dla małych przedsiębiorstw

Nabór 3 dla średnich przedsiębiorstw

Nabór 15 dla średnich przedsiębiorstw

Nabór 19 dla średnich przedsiębiorstw

Nabór 23 dla średnich przedsiębiorstw

Nabór 26 dla średnich przedsiębiorstw

Nabór 12 dla dużych przedsiębiorstw

Nabór 16 dla dużych przedsiębiorstw

Nabór 27 dla dużych przedsiębiorstw

KPON

Dostępność

Deklaracja dostępności.

HRP Grants Sp. z o.o. zobowiązuje się zapewnić dostępność strony internetowej Projektu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Status zgodności z ustawą

Strona internetowa jest zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Oświadczenie sporządzono dnia: 2023-11-27.

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Data ostatniego przeglądu deklaracji: 2024-10-31.

Skróty klawiaturowe

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt: biuro@hrp.com.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu +48 42 207 22 00. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli masz problem z dostępnością strony internetowej, zgłoś to do Naszego Biura na adres email biuro@hrp.com.pl lub telefonicznie na numer telefonu +48 42 207 22 00.

W zgłoszeniu podaj:

  • swoje imię i nazwisko;
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail);
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny element lub treść;
  • opis, na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania. Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki, poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub według Twojego zgłoszenia, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Strona internetowa Rzecznika Praw Obywatelskich.


HRP Grants Sp. z o.o. zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do: naszej strony internetowej.

  • Data publikacji strony internetowej: 2018-06-01.
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2024-10-31.

Status zgodności z ustawą

Strona internetowa jest zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Przygotowanie deklaracji dostępności

Oświadczenie sporządzono dnia: 2023-11-27.

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Data ostatniego przeglądu deklaracji: 2024-10-31.

Skróty klawiaturowe

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Agnieszka Harlej-Linke, biuro@hrp.com.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu +48 42 207 22 00. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli masz problem z dostępnością strony internetowej, zgłoś to do Naszego Biura na adres email biuro@hrp.com.pl lub telefonicznie na numer telefonu +48 42 207 22 00.

W zgłoszeniu podaj:

  • swoje imię i nazwisko;
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail);
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny element lub treść;
  • opis, na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania. Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki, poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub według Twojego zgłoszenia, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Strona internetowa Rzecznika Praw Obywatelskich.

ul. Zachodnia 70 lok. 214,
90-403 Łódź

Parking

  • Możesz skorzystać z miejsca parkingowego. Na parkingu wyznaczyliśmy 1 miejsc przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych. Pamiętaj o zabraniu karty parkingowej i umieszczeniu jej za szybą.
  • Miejsca parkingowe są pomalowane na niebiesko i prawidłowo oznakowane.
  • Parking jest bezpłatny.
  • Miejsca parkingowe znajdują się na dziedzińcu. Można na niego wjechać przez bramę.

Pies asystujący

  • Możesz przyjść z psem asystującym lub psem przewodnikiem. Pamiętaj o certyfikacie psa asystującego i zaświadczeniu o szczepieniu.
  • Pies musi mieć kaganiec. Nie dotyczy psów przewodników.
  • Zapewniamy wodę dla zwierzaka.

Wejście do budynku

  • W odległości poniżej 200 m od budynku znajdują się przystanki komunikacji miejskiej. Ciągi komunikacyjne wzdłuż budynku bez barier architektonicznych, z wyjątkiem małej architektury od strony ulicy w postaci latarni. Do wejścia głównego dojdziesz przez furtkę w ogrodzeniu. Od furtki prowadzi na wprost chodnik do wejścia. Furtka jest zawsze otwarta. Wejście główne znajduje się na ścianie budynku, wzdłuż, której będziesz wchodzić.
  • Wejście jest na poziomie gruntu. Nie ma przeszkód, by wjechać na wózku.
  • Przed wejściem znajdują się piktogramy informujące o:
  1. Możliwości wejścia z psem.
  2. O zainstalowanej pętli indukcyjnej.
  3. O udogodnieniach dla osób poruszających się na wózku.
  4. O udogodnieniach dla osób niewidomych.
  • Otwierają się na zewnątrz.
  • Otworzenie drzwi nie wymaga dużej siły.
  • Drzwi mają wygodną i ergonomiczną klamkę.
  • Skorzystaj z domofonu przy drzwiach.
  • W wejściu znajduje się przycisk wezwania pomocy / obsługi przed wejściem do budynku.

Przestrzeń za wejściem

  • Przestrzeń otwarta bez większych przeszkód architektonicznych.
  • Za drzwiami znajduje się przestrzeń manewrowa o odpowiednich wymiarach.
  • Po prawej stronie za wejściem znajduje się pochylnia z poręczami po obu stronach.
  • Korytarze odpowiedniej szerokości, przejścia odpowiedniej szerokości.
  • Kontuar z przedłużką odpowiedniej wysokości.
  • W recepcji dostępna pętla indukcyjna.
  • Oświetlenie Zgodne z normą.
  • Kolorystyka korytarzy odpowiednia.

Plan Tyflograficznego w strefie wejściowej:

  • Przestrzeń jest zazwyczaj cicha i spokojna.
  • Pomieszczenie jest dobrze oświetlone.
  • Punkt obsługi znajduje się na wprost od wejścia po lewej stronie.
  • Punkt obsługi wyposażony jest w pętlę indukcyjną.
  • W punkcie obsługi dostępna jest usługa tłumaczenia na język migowy.
  • Blat jest obniżony i może do niego podjechać osoba na wózku.

Ciągi poziome

  • Wszystkie pomieszczenia znajdują się na tym samym poziomie i na jednej kondygnacji, nie dotyczy wejścia i przestrzeni za wejściem.
  • Wszystkie korytarze są dostępne.

Łazienka

  • W budynku jest toaleta dostępna dla osób z niepełnosprawnością.
  • Toaleta dostępna znajduje się obok recepcji. Na wprost od wejścia po lewej stronie.
  • Nie ma przeszkód, by wjechać na wózku do łazienki.

ul. Pańska 98/60,
00-837 Warszawa

Opis dostępności wejścia do budynku i przechodzenia przez obszary kontroli

Budynek zlokalizowany jest w Warszawie przy ulicy Pańskiej 98/60. Jest to budynek biurowy, wielokondygnacyjny, w zabudowie śródmiejskiej. Teren nie jest ogrodzony, wejście z poziomu ulicy. W budynku zapewniono dostęp dla osób ze szczególnymi potrzebami, w tym dla osób na wózkach. Zapewniono dostęp do komunikacji poziomej i pionowej, do pomieszczeń, w tym do toalet dla osób z niepełnosprawnościami.

W odległości do 400 m od budynku znajdują się przystanki komunikacji miejskiej.

Dojście do budynku bez barier architektonicznych.

Dojście do obiektu bez progów, czytelne, bez możliwości zablokowania przez pojazdy.

Opis dostępności korytarzy i schodów

Główne wejście usytuowane na poziomie terenu, bez progów. Przeszklone drzwi wejściowe są odpowiedniej szerokości. Za drzwiami otwarty hall z punktem recepcyjnym. Dojście do windy bez barier architektonicznych. W strefie wejścia i dojścia do portierni oraz windy zapewniono pole manewrowe 150 x 150 cm.

W budynku znajdują się schody: dwubiegowe, powrotne z ciągłymi poręczami.

W budynku znajduje się winda umożliwiająca dostęp do wszystkich kondygnacji.

Korytarze o czytelnym układzie i odpowiedniej szerokości. Bez progów, uskoków i różnic poziomów.

Zastosowano informacje kierunkową o numeracji pomieszczeń. Oznaczenia na drzwiach z numerami pomieszczeń i tabliczkami.

Informacje o miejscu i sposobie korzystania z miejsc parkingowych wyznaczonych dla osób niepełnosprawnych

Na ulicy zlokalizowane są miejsca parkingowe, w tym miejsca dla osób z niepełnosprawnościami.

Informacja o prawie wstępu z psem asystującym i ewentualnych uzasadnionych ograniczeniach

Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

ul. Jana III Sobieskiego 11,
40-084 Katowice

Opis dostępności wejścia do budynku i przechodzenia przez obszary kontroli

Budynek zlokalizowany jest w Katowicach przy ulicy Jana III Sobieskiego 11. Jest to budynek biurowy, czterokondygnacyjny, w zabudowie śródmiejskiej. Teren jest ogrodzony, wejście przez furtkę, wjazd przez przejazd bramny. Przed budynkiem, który jest wycofany w stosunku do zabudowy pierzejowej ulicy, znajduje się dojście do obiektu oraz parking dla najemców. W budynku zapewniono dostęp dla osób ze szczególnymi potrzebami, w tym dla osób na wózkach. Zapewniono dostęp do komunikacji poziomej i pionowej, do pomieszczeń, w tym do toalet dla osób z niepełnosprawnościami.

W odległości poniżej 200 m od budynku znajdują się przystanki komunikacji miejskiej.

Dojście do budynku bez barier architektonicznych.

Wejście na teren przez furtkę. Dojście do obiektu bez progów, z nawierzchnią antypoślizgową czytelne, bez możliwości zablokowania przez pojazdy na parkingu. Szerokość dojścia 1,40 m z możliwością wymijania co 10,0 m. Wjazd przez przejazd bramny.

Opis dostępności korytarzy i schodów

Główne wejście usytuowane na poziomie terenu, bez progów. Przeszklone drzwi wejściowe mają szerokość w świetle 100 cm, są odpowiedniej szerokości, rozwierają się automatycznie. Brak oznaczeń kontrastowych na drzwiach. Za drzwiami otwarty hall z punktem recepcyjnym. W strefie hallu brak oznaczeń fakturowych. Dojście do windy po schodach oraz przez pochylnię. Schody i pochylnia bez oznaczeń kontrastowych oraz fakturowych. W strefie wejścia i dojścia do portierni, windy zapewniono pole manewrowe 150 x 150 cm.

W budynku znajdują się schody: dwubiegowe, powrotne, bez oznaczeń kontrastowych i fakturowych, z ciągłymi poręczami.

W budynku znajduje się winda umożliwiająca dostęp do wszystkich kondygnacji.

Korytarze o czytelnym układzie i odpowiedniej szeroko[ci. Bez progów, uskoków i różnic poziomów.

Zastosowano informacje kierunkową o numeracji pomieszczeń. Oznaczenia na drzwiach z numerami pomieszczeń i tabliczkami.

Toaleta dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami znajduje się w pobliżu pomieszczenia biurowego, na tej samej kondygnacji.

Informacje o miejscu i sposobie korzystania z miejsc parkingowych wyznaczonych dla osób niepełnosprawnych

Na ulicy zlokalizowane są miejsca parkingowe, w tym miejsca dla osób  z niepełnosprawnościami.

Na parkingu przynależnym do budynku wyznaczono miejsce dla najemcy biura o prawidłowych parametrach (3,6 x 5,0 m). Miejsce skrajne, zlokalizowane w pobliżu wejścia głównego. Wejście główne czytelne, z poziomu terenu. Brak w strefie wejścia ścieżek dotykowych.

Informacja o prawie wstępu z psem asystującym i ewentualnych uzasadnionych ograniczeniach

Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

Al. Piastów 48, 70-311 Szczecin

Wejście główne

  1. Wejście główne do budynku znajduje się od ul. Zachodniej, dobrze zlokalizowane, z boku budynku od strony lewej posiada wygodną pochylnię umożliwiającą wjazd na wózku inwalidzkim. Szerokość głównych drzwi wejściowych oraz ciągów komunikacyjnych umożliwia poruszanie się osobom z niepełnosprawnością. Drzwi dwuskrzydłowe.

Parter

  1. Na parterze przy wejściu możliwość skorzystania z pomocy recepcji. Kolory wewnątrz kontrastujące. W budynku zainstalowano system powiadamiania alarmowego.

Biuro

  1. Pomieszczenia dla klientów nie posiadają progów. Pomieszczenie Fundacji znajduje się na 2 piętrze, do którego prowadzi winda. Zarówno do jak i od windy są szerokie korytarze. Dostęp do Lokalu bezpośrednio z korytarza. Drzwi do lokalu Fundacji dwuskrzydłowe o szerokości min 100 cm ułatwiające wjazd osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich.

Toalety

  1. Na parterze i na piętrach znajdują się toalety odpowiednio oznaczone, z której może skorzystać osoba na wózku inwalidzkim (szerokie umywalki, łatwe uchwyty baterii, poręcze).

Parking

  1. Na parkingu wzdłuż przed budynkiem w bliskiej odległości wejścia głównego znajdują się wyznaczone miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych.

Pies asystujący

  1. Istnieje możliwość wejścia z psem asystującym, o którym mowa w art. 2 pkt 11 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

Napisz do nas!

Zapraszamy do nas! Nie masz teraz czasu? Napisz.

    Go to Top