Przejdź do treści
Przepis na Rozwój – kwalifikacje dla podregionu wschodniego2025-05-05T17:54:40+02:00

Przepis na Rozwój – kwalifikacje dla podregionu wschodniego

Projekt: Przepis na Rozwój – kwalifikacje dla podregionu wschodniego

Opis projektu

Do pobrania

Napisz do nas

Zaloguj się

Opis projektu

Poznaj założenia projektu Przepis na Rozwój – kwalifikacje dla podregionu wschodniego.

Operatorem w Projekcie jest HRP Grants Sp. z o.o.

Partnerem Projektu jest Mazowiecka Izba Rzemiosła i Przedsiębiorczości w Warszawie

01.11.2024 – 31.12.2026

Wsparciem objętych zostanie 430 osób dorosłych (zamieszkałych na terenie powiatów legionowskiego, mińskiego, otwockiego i wołomińskiego), które z własnej inicjatywy zgłaszają się do projektu i chcą podnieść/zmienić swoje kompetencje/kwalifikacje i nie prowadzą działalności gospodarczej. Minimum 61% Uczestniczek/-ów stanowić będą osoby z grup w niekorzystnej sytuacji (bezdomność, bezrobocie, niepełnosprawność, ubóstwo, niskie kwalifikacje), bądź kobiety i osoby w wieku 50+.

Osoby dorosłe, które prowadzą działalność gospodarczą (również w zawieszeniu) nie mogą zostać objęte wsparciem w Projekcie.

Podregion Wschodni (powiaty legionowski, miński, otwocki, wołomiński).

Cel projektu to rozwój, w okresie XI’24 – XII’26, potencjału kompetencyjnego u min. 90% spośród 430 objętych wsparciem osób dorosłych zamieszkujących na obszarze podregionu wschodniego regionu Warszawskiego stołecznego (Podregion – powiat legionowski, miński, otwocki, wołomiński), z własnej inicjatywy chcących podnieść swoje umiejętności/kompetencje lub nabyć kwalifikacje (w tym włączone do ZSK), w szczególności osób z grup w niekorzystnej sytuacji.

Cel ten będzie realizowany poprzez:

– identyfikację potrzeb rozwojowych u 430 Uczestniczek/Uczestników, z wykorzystaniem metody bilansu kompetencji

– rozwój kompetencji bądź nabycie kwalifikacji przez min. 387 Uczestniczek/Uczestników poprzez zapewnienie im udziału w usługach rozwojowych realizowanych w ramach PSF, za pośrednictwem Bazy Usług Rozwojowych.

Wsparcie w ramach Projektu będzie realizowane w formie dofinansowania poniesionych przez Uczestniczkę/Uczestnika kosztów usług rozwojowych, wybranych z Bazy Usług Rozwojowych (BUR), wynikających z analizy potrzeb rozwojowych.

Wsparcie w ramach Projektu może obejmować dofinansowanie (do 85% wartości) do:

  • usług szkoleniowych
  • studiów podyplomowych
  • egzaminu
  • Rekrutacja
  • Konsultacje
  • Doradztwo Zawodowe
  • Usługi Rozwojowe
  • Kontrola

Liczba osób, które zostaną objęte usługami rozwojowymi w ramach projektu: 430

Aktualności projektowe

Zobacz najświeższe informacje dotyczące projektu Przepis na Rozwój – kwalifikacje dla podregionu wschodniego.

Pytania i odpowiedzi

FAQ, czyli najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi.

  1. Rejestracja uczestnika w Bazie Usług Rozwojowych (uslugirozwojowe.parp.gov.pl).
  2. Rejestracja w Systemie Operatora wschodni.przepisnarozwoj.pl.
  3. Wypełnienie formularza zgłoszeniowego.
  4. Wykonanie Bilansu Kompetencji – samodzielnie lub z Doradcą zawodowym.
  5. Złożenie wniosku o Umowę wsparcia wraz z Kartą usługi zgodną z Bilansem kompetencji.
  6. Podpisanie Umowy wsparcia.
  7. Wpłacenie wkładu własnego na konto Operatora.
  8. Realizacja usługi rozwojowej.
  9. Rozliczenie usługi rozwojowej przez Dostawcę usług.

Limit kwotowy dla Uczestniczki/Uczestnika wynosi maksymalnie 8 600,00 (osiem tysięcy sześćset) złotych: w tym dofinansowanie oraz wkład własny.

Poziom dofinansowania wynosi 85%, natomiast wkład własny Uczestniki/Uczestnika to 15% wartości usługi/usług rozwojowych.

Baza Usług Rozwojowych (zwanym dalej: BUR lub Baza) – oznacza to internetowy rejestr usług rozwojowych, prowadzony w formie systemu teleinformatycznego przez Administratora BUR. BUR w szczególności umożliwia prowadzenie, na podstawie art. 6aa ust. 1 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości rejestru podmiotów (Dostawców Usług) zapewniających należyte świadczenie usług rozwojowych, współfinansowanych ze środków publicznych. Szczegółowe zasady funkcjonowania BUR określa rozporządzenie Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 29 sierpnia 2017 r. w sprawie rejestru podmiotów świadczących usługi rozwojowe.

Bilans Kompetencji – oznacza to proces doradztwa zawodowego, polegający na zidentyfikowaniu i przeanalizowaniu wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych osoby, w tym jej uzdolnień i motywacji, w celu opracowania planu rozwoju zawodowego lub dalszego uczenia się. Bilans Kompetencji obligatoryjnie kończy się opracowaniem informacji zwrotnej.

Po zweryfikowaniu formularza zgłoszeniowego i zakwalifikowaniu Uczestniczki/Uczestnika do udziału w Projekcie, Operator kieruje go na spotkanie z Doradcą Zawodowym (które obligatoryjnie kończy się otrzymaniem informacji zwrotnej) lub umożliwia samodzielną realizację Bilansu Kompetencji na platformie internetowej – jest to pierwszy etap uczestnictwa w Projekcie. Samodzielna realizacja Bilansu Kompetencji kończy się wygenerowaniem z systemu podsumowującej informacji zwrotnej, która jest opiniowana i zatwierdzana przez Doradcę Zawodowego.

Dostawca Usług – oznacza to przedsiębiorcę lub instytucję, która świadczy usługi rozwojowe i dokonuje rejestracji w BUR za pomocą Karty Dostawcy Usług w trybie określonym w regulaminie BUR.

Karta Usługi – oznacza to formularz będący załącznikiem do Regulaminu BUR, określający zakres informacji umożliwiających publikacje danej usługi w BUR.

Kryteria premiujące w Projekcie (+10 pkt. za każde kryterium):

  • osoby w wieku 50+ (PESEL)
  • kobiety (PESEL)
  • status Osoby z Niepełnosprawnością (orzecz/zaśw)
  • osoby bezrobotne (zaśw.PUP)
  • osoby o dochodach poniżej minimum socjalnego (zaśw. o dochodach poniżej minimum socjalnego/PIT)
  • osoby w kryzysie bezdomności (ośw/zaśw)
  • niskie kwalifikacje – ISCED 3 włącznie (ponadgimnazjalne, dok. potw. wykształcenie)
  • usługi prowadzące do nabycia kwalifikacji posiadających kod w ZSK (ID usługi)
  • usługi w obszarach istotnych dla Podregionu, dostosowanych do zmian w przemyśle i produkcji, w tym zielonej gospodarki
  • dotyczących cyfrowych kompetencji (ID usługi)
  • osoby zatrudnione bądź planujące zatrudnienie w szeroko rozumianych usługach opieki długoterminowej o charakterze społecznym, w tym opiekunowie nieformalni (zaświad/ośw.)

W przypadku uzyskania tej samej punktacji decydować będzie kryterium wieku; spełnienie zadeklarowanych kryteriów premiujących będzie wymogiem do uznania kwalifikowalności wydatków na etapie realizacji wsparcia.

Uczestniczka/Uczestnik Projektu – oznacza to osobę dorosłą zakwalifikowaną do udziału w Projekcie, która uczy się lub pracuje lub zamieszkuje na terenie OT i z własnej inicjatywy chce podnieść umiejętności, kompetencje lub nabyć kwalifikacje (Uczestniczką/Uczestnikiem Projektu nie może być osoba, która prowadzi działalność gospodarczą)

Ceny usług rozwojowych muszą być rynkowe, są weryfikowane przez personel Projektu na podstawie III kwartyla w porównywarce BUR.

Nie. Fakturę za wykonaną usługę wystawia firma szkoleniowa.

Zielone kwalifikacje/kompetencje – oznacza umiejętności i wiedzę w zakresie zielonej gospodarki i gospodarki o obiegu zamkniętym, w szczególności czystszych technologii służących osiągnięciu zerowego poziomu emisji zanieczyszczeń i transformacji cyfrowej.

Zintegrowany System Kwalifikacji – oznacza wyodrębnioną część Krajowego Systemu Kwalifikacji, w której obowiązują określone w ustawie standardy opisywania kwalifikacji oraz przypisywania poziomu Polskiej Ramy Kwalifikacji do kwalifikacji, zasady włączania kwalifikacji do Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji i ich ewidencjonowania w Zintegrowanym Rejestrze Kwalifikacji, a także zasady i standardy certyfikowania kwalifikacji oraz zapewniania jakości nadawania kwalifikacji.

Nabory są planowane na pierwszy kwartał 2025.

Informacje o naborach publikowane są na stronie www Projektu: wschodni.przepisnarozwoj.eu oraz w zakładce „Aktualności”.

  • usługa stacjonarna – oznacza proces uczenia się, który odbywa się z równoczesnym udziałem zarówno Uczestników, jak i eksperta czy trenera w miejscu wyznaczonym przez Dostawcę Usług, wskazanym w Karcie usługi;
  • usługa zdalna w czasie rzeczywistym – oznacza proces uczenia się, który odbywa się z równoczesnym udziałem zarówno Uczestników, jak i eksperta czy trenera (osoby prowadzącej usługę) za pomocą komunikatora;
  • mieszana (usługa stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym) – proces uczenia się, który odbywa się z równoczesnym udziałem zarówno Uczestników, jak i eksperta czy trenera w miejscu wyznaczonym przez Dostawcę Usług, wskazanym w Karcie usługi oraz za pomocą komunikatora.

PSF gwarantuje Uczestnikom Projektu możliwość dokonania swobodnego wyboru usług rozwojowych w ramach oferty dostępnej w BUR, odpowiadających na ich potrzeby określone w Bilansie Kompetencji.

W oparciu o wyniki Bilansu Kompetencji Uczestnik/Uczestniczka Projektu wybiera usługę rozwojową, o czym niezwłocznie informuje Operatora. Operator weryfikuje zgodność wyboru usługi z Bilansem Kompetencji.

ID wsparcia zostaje nadane po zatwierdzeniu Umowy Wsparcia przez Konsultanta i wpłaceniu wkładu własnego. Nr ID pojawia się w Bazie Usług Rozwojowych.

Zgłoszenie na usługę musi nastąpić na minimum 1 dni przed rozpoczęciem usługi. W przypadku usług odbywających się w weekendy lub dni ustawowo wolne od pracy Uczestniczka/Uczestnik Projektu zobowiązana/y jest dokonać zapisu na ww. usługi najpóźniej w ostatnim dniu roboczym poprzedzającym rozpoczęcie usługi do godz. 14.00

Każda firma zarejestrowana w BUR (Bazie Usług Rozwojowych, uslugirozwojowe.parp.gov.pl), która otrzymała taką możliwość jest oznaczona w BUR jako firma, która może świadczyć usługi dofinansowane ze środków Unii Europejskiej.

Ankietę można znaleźć na profilu indywidualnym w BUR, ankiety wysyłane zostają także na podany przy rejestracji w BUR adres e-mail.

Usługi rozwojowe rozliczane w Projekcie dzielą się na następujące kategorie usług:

  • usługi szkoleniowe i doradcze;
  • studia podyplomowe.

Możliwe jest rozliczenie kosztów samego egzaminu.

Egzamin – oznacza usługę walidacji i certyfikacji kompetencji pozwalającą na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w Zintegrowanym Rejestrze Kwalifikacji lub polegającą na uzyskaniu kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w Zintegrowanym Rejestrze Kwalifikacji i otrzymaniu ogólnie uznanego certyfikatu, zgodnie z warunkami określonymi dla tego typu usług w BUR; w danym projekcie PSF kwalifikowalne (niezależnie od wyniku egzaminu) jest jednokrotne podejście uczestnika do egzaminu danego rodzaju; usługa ta nie wymaga uczestniczenia w usłudze szkoleniowej.

Liczba godzin usługi możliwa do rozliczenia wynika z liczby godzin usługi wskazanej w karcie usługi w części „Informacje podstawowe”

Maksymalny poziom wsparcia w Projekcie na Uczestniczkę/Uczestnika Projektu (w ramach jednego Projektu) wynosi 8 600,00 zł (wraz z wkładem własnym Uczestniczki/Uczestnika).

Uczestniczka/Uczestnik Projektu zobowiązana/y jest do wpłaty wkładu własnego w wysokości wynikającej z Umowy Wsparcia, na wskazany w umowie rachunek bankowy w terminie do 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. Za dzień dokonania wpłaty uznaje się datę uznania rachunku bankowego Operatora.

W przypadku, gdy Uczestniczka/Uczestnik Projektu ostatecznie nie dokona prawidłowej wpłaty w określonym terminie, umowa wygasa, a kwota wpłacona po terminie podlega zwrotowi na rachunek Uczestniczki/Uczestnika.

Uczestniczka/Uczestnik projektu korzystająca/y z Dofinansowania do usług rozwojowych jest zobowiązana/y do:

  • skorzystania z wybranej w BUR usługi rozwojowej. Uczestniczka/Uczestnik Projektu wybiera usługę rozwojową w BUR wynikającą z Bilansu Kompetencji, zgłasza się na usługę rozwojową poprzez BUR na minimum na minimum 1 dzień roboczy przed rozpoczęciem usługi. W przypadku usług odbywających się w weekendy lub dni ustawowo wolne od pracy uczestnik projektu zobowiązany jest dokonać zapisu na ww. usługi najpóźniej w ostatnim dniu roboczym poprzedzającym rozpoczęcie usługi do godz. 14.00
  • wniesienia wkładu własnego;
  • uczestnictwa w usłudze zgodnie z wymogami Dostawcy Usług i uzyskania dokumentu potwierdzającego osiągnięcie przewidywanych efektów kształcenia. Warunki, które musi spełnić Uczestniczka/Uczestnik usługi rozwojowej, aby otrzymać ww. potwierdzenie zostaną każdorazowo określone przez Dostawcę Usług w Karcie usługi BUR;
  • uregulowania zobowiązań wobec Dostawcy Usług w formie zaliczki (najpóźniej w pierwszym dniu rozpoczęcia usługi rozwojowej) w przypadku usługi o wartości przekraczającej wartość przyznanego wsparcia;
  • zapewnienia w usłudze rozwojowej frekwencji na poziomie nie niższym niż 80%. W przypadku obecności w wymiarze niższym niż 80% Uczestniczka/Uczestnik Projektu w całości finansuje koszty usługi rozwojowej na rzecz Dostawcy Usług;
  •  oceny odebranej usługi rozwojowej zgodnie z regulaminem BUR.

Nadwyżkę ceny za godzinę usługi reguluje Uczestniczka/Uczestnik Projektu najpóźniej w pierwszym dniu rozpoczęcia usługi rozwojowej.

Operator zwraca Uczestniczce/Uczestnikowi nadpłacony wkład w stosunku do faktycznie poniesionego kosztu usługi rozwojowej, na wskazany rachunek bankowy.

Nabory będą ogłaszane w rundach, średnio co miesiąc i będą trwały 2 tygodnie. Termin trwania naboru może ulec zmianie.

Jakie kroki należy wykonać, aby wziąć udział w projekcie?

Poznaj poszczególne etapy.

Rejestracja uczestnika w Bazie Usług Rozwojowych (uslugirozwojowe.parp.gov.pl).

Rejestracja w Systemie Operatora wschodni.przepisnarozwoj.pl.

Wypełnienie formularza zgłoszeniowego.

Wykonanie Bilansu Kompetencji – samodzielnie lub z Doradcą zawodowym.

Złożenie wniosku o Umowę wsparcia wraz z Kartą usługi zgodną z Bilansem kompetencji.

Podpisanie Umowy wsparcia.

Wpłacenie wkładu własnego na konto Operatora.

Realizacja usługi rozwojowej.

Rozliczenie usługi rozwojowej przez Dostawcę usług.

Listy rankingowe

Nabory Uczestniczek/-ów projektu.

Nabór 1 – na doradztwo zawodowe

Sekcja dla dostawców usług

Niezbędne dokumenty.

Minimalny zakres danych na zaświadczeniu RWS

Materiały do pobrania

Niezbędne dokumenty.

Regulamin rekrutacji

Regulamin rekrutacji

Załączniki do regulaminu rekturacji (wraz z umową wsparcia)

Dane kontaktowe

Na potrzeby realizacji projektu Operator uruchomił Punkty doradczo-informacyjne:

KPON

Dostępność

Deklaracja dostępności.

HRP Grants Sp. z o.o. zobowiązuje się zapewnić dostępność strony internetowej Projektu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Status zgodności z ustawą

Strona internetowa jest zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Oświadczenie sporządzono dnia: 2023-11-27.

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Data ostatniego przeglądu deklaracji: 2024-10-31.

Skróty klawiaturowe

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt: biuro@hrp.com.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu +48 42 207 22 00. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli masz problem z dostępnością strony internetowej, zgłoś to do Naszego Biura na adres email biuro@hrp.com.pl lub telefonicznie na numer telefonu +48 42 207 22 00.

W zgłoszeniu podaj:

  • swoje imię i nazwisko;
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail);
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny element lub treść;
  • opis, na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania. Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki, poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub według Twojego zgłoszenia, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Strona internetowa Rzecznika Praw Obywatelskich.


HRP Grants Sp. z o.o. zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do: naszej strony internetowej.

  • Data publikacji strony internetowej: 2018-06-01.
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2024-10-31.

Status zgodności z ustawą

Strona internetowa jest zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Przygotowanie deklaracji dostępności

Oświadczenie sporządzono dnia: 2023-11-27.

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Data ostatniego przeglądu deklaracji: 2024-10-31.

Skróty klawiaturowe

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Agnieszka Harlej-Linke, biuro@hrp.com.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu +48 42 207 22 00. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli masz problem z dostępnością strony internetowej, zgłoś to do Naszego Biura na adres email biuro@hrp.com.pl lub telefonicznie na numer telefonu +48 42 207 22 00.

W zgłoszeniu podaj:

  • swoje imię i nazwisko;
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail);
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny element lub treść;
  • opis, na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania. Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki, poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub według Twojego zgłoszenia, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Strona internetowa Rzecznika Praw Obywatelskich.

płk. Jana Kilińskiego 185,
90-348 Łódź

Parking

  • Możesz skorzystać z miejsca parkingowego. Na parkingu wyznaczyliśmy 1 miejsc przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych. Pamiętaj o zabraniu karty parkingowej i umieszczeniu jej za szybą.
  • Miejsca parkingowe są pomalowane na niebiesko i prawidłowo oznakowane.
  • Parking jest bezpłatny.
  • Miejsca parkingowe znajdują się na dziedzińcu. Można na niego wjechać przez bramę.

Pies asystujący

  • Możesz przyjść z psem asystującym lub psem przewodnikiem. Pamiętaj o certyfikacie psa asystującego i zaświadczeniu o szczepieniu.
  • Pies musi mieć kaganiec. Nie dotyczy psów przewodników.
  • Zapewniamy wodę dla zwierzaka.

Wejście do budynku

  • W odległości poniżej 200 m od budynku znajdują się przystanki komunikacji miejskiej. Ciągi komunikacyjne wzdłuż budynku bez barier architektonicznych, z wyjątkiem małej architektury od strony ulicy w postaci latarni. Do wejścia głównego dojdziesz przez furtkę w ogrodzeniu. Od furtki prowadzi na wprost chodnik do wejścia. Furtka jest zawsze otwarta. Wejście główne znajduje się na ścianie budynku, wzdłuż, której będziesz wchodzić.
  • Wejście jest na poziomie gruntu. Nie ma przeszkód, by wjechać na wózku.
  • Przed wejściem znajdują się piktogramy informujące o:
  1. Możliwości wejścia z psem.
  2. O zainstalowanej pętli indukcyjnej.
  3. O udogodnieniach dla osób poruszających się na wózku.
  4. O udogodnieniach dla osób niewidomych.
  • Otwierają się na zewnątrz.
  • Otworzenie drzwi nie wymaga dużej siły.
  • Drzwi mają wygodną i ergonomiczną klamkę.
  • Skorzystaj z domofonu przy drzwiach.
  • W wejściu znajduje się przycisk wezwania pomocy / obsługi przed wejściem do budynku.

Przestrzeń za wejściem

  • Przestrzeń otwarta bez większych przeszkód architektonicznych.
  • Za drzwiami znajduje się przestrzeń manewrowa o odpowiednich wymiarach.
  • Po prawej stronie za wejściem znajduje się pochylnia z poręczami po obu stronach.
  • Korytarze odpowiedniej szerokości, przejścia odpowiedniej szerokości.
  • Kontuar z przedłużką odpowiedniej wysokości.
  • W recepcji dostępna pętla indukcyjna.
  • Oświetlenie Zgodne z normą.
  • Kolorystyka korytarzy odpowiednia.

Plan Tyflograficznego w strefie wejściowej:

  • Przestrzeń jest zazwyczaj cicha i spokojna.
  • Pomieszczenie jest dobrze oświetlone.
  • Punkt obsługi znajduje się na wprost od wejścia po lewej stronie.
  • Punkt obsługi wyposażony jest w pętlę indukcyjną.
  • W punkcie obsługi dostępna jest usługa tłumaczenia na język migowy.
  • Blat jest obniżony i może do niego podjechać osoba na wózku.

Ciągi poziome

  • Wszystkie pomieszczenia znajdują się na tym samym poziomie i na jednej kondygnacji, nie dotyczy wejścia i przestrzeni za wejściem.
  • Wszystkie korytarze są dostępne.

Łazienka

  • W budynku jest toaleta dostępna dla osób z niepełnosprawnością.
  • Toaleta dostępna znajduje się obok recepcji. Na wprost od wejścia po lewej stronie.
  • Nie ma przeszkód, by wjechać na wózku do łazienki.
ul. Pańska 98/60,
00-837 Warszawa

Opis dostępności wejścia do budynku i przechodzenia przez obszary kontroli

Budynek zlokalizowany jest w Warszawie przy ulicy Pańskiej 98/60. Jest to budynek biurowy, wielokondygnacyjny, w zabudowie śródmiejskiej. Teren nie jest ogrodzony, wejście z poziomu ulicy. W budynku zapewniono dostęp dla osób ze szczególnymi potrzebami, w tym dla osób na wózkach. Zapewniono dostęp do komunikacji poziomej i pionowej, do pomieszczeń, w tym do toalet dla osób z niepełnosprawnościami.

W odległości do 400 m od budynku znajdują się przystanki komunikacji miejskiej.

Dojście do budynku bez barier architektonicznych.

Dojście do obiektu bez progów, czytelne, bez możliwości zablokowania przez pojazdy.

Opis dostępności korytarzy i schodów

Główne wejście usytuowane na poziomie terenu, bez progów. Przeszklone drzwi wejściowe są odpowiedniej szerokości. Za drzwiami otwarty hall z punktem recepcyjnym. Dojście do windy bez barier architektonicznych. W strefie wejścia i dojścia do portierni oraz windy zapewniono pole manewrowe 150 x 150 cm.

W budynku znajdują się schody: dwubiegowe, powrotne z ciągłymi poręczami.

W budynku znajduje się winda umożliwiająca dostęp do wszystkich kondygnacji.

Korytarze o czytelnym układzie i odpowiedniej szerokości. Bez progów, uskoków i różnic poziomów.

Zastosowano informacje kierunkową o numeracji pomieszczeń. Oznaczenia na drzwiach z numerami pomieszczeń i tabliczkami.

Informacje o miejscu i sposobie korzystania z miejsc parkingowych wyznaczonych dla osób niepełnosprawnych

Na ulicy zlokalizowane są miejsca parkingowe, w tym miejsca dla osób z niepełnosprawnościami.

Informacja o prawie wstępu z psem asystującym i ewentualnych uzasadnionych ograniczeniach

Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

Napisz do nas!

Zapraszamy do nas! Nie masz teraz czasu? Napisz.

    anych osobowych pod adresem: HRP Grants Sp. z o.o., ul. Kilińskiego 185, 90-348 Łódź; mail: rodo@hrp.com.pl

    Go to Top