Już 28 lipca rusza VI tura naborów do projektu!
- Ścieżka 1 (dla przedsiębiorstw bez wcześniejszego doświadczenia w zakresie dostępności) – kwota alokacji 888 000,00 zł,
- Ścieżka 2 (dla przedsiębiorstw, których pracownicy posiadają doświadczenie w zakresie dostępności) – kwota 322 560,00 zł.
Przyjmowania Wniosków rozpocznie się 28.07.2025 r. od godz. 8:00 i zakończy 1.08.2025 r. o godz. 16:00.
Jak przebiega udział w projekcie:
- Zgłoszenie się do udziału w projekcie poprzez założenie konta i rejestrację na stronie: https://eaa.przepisnarozwoj.pl/ -można się rejestrować cały czas, natomiast wnioski można składać tylko w terminach otwartego naboru
- Śledzenie informacji o planowanych naborach na stronie www projektu
- Złożenie Wniosku w terminie prowadzonych naborów
- Podpisanie Umowy
- Udział w jednej ze ścieżek wsparcia
- Zakończenie udziału w projekcie i możliwość zastosowania rozwiązań już podczas doradztwa oraz bezpośrednio po ukończeniu udziału
W Formularzu Przedsiębiorca wpisuje nr NIP, następnie z bazy Głównego Urzędu Statycznego System Operatora pobiera informacje dotyczące Przedsiębiorstwa, takie jak:
- Nazwa Przedsiębiorstwa
- Adres Przedsiębiorstwa
- Numer Regon;
- W Formularzu Przedsiębiorca uzupełnia dane takie jak:
- Imię i nazwisko osoby do kontaktu
- Zajmowane stanowisko;
- Nr telefonu do kontaktu, e-mail (adres musi być unikalny dla każdego Przedsiębiorstwa, gdyż stanowi również login do systemu Operatora);
- Wielkość Przedsiębiorstwa;
- Oświadczenia dot. przetwarzania danych.
- W Formularzu Przedsiębiorca uzupełnia dane takie jak:
Wymagane dokumenty podczas Rejestracji i naboru:
- Potwierdzające wielkość przedsiębiorstwa i wielkość zatrudnienia:
Przedsiębiorca jest zobligowany do przekazania Operatorowi dokumentów, oświadczeń lub zaświadczeń niezbędnych do otrzymania wsparcia:
- potwierdzających kwalifikowalność grupy docelowej, czy Przedsiębiorca jest mikro- małym, średnim lub dużym przedsiębiorcą oraz czy osoby przewidziane do objęcia wsparciem to Pracownicy przedsiębiorcy;
- potwierdzających możliwość udzielenia pomocy de minimis (odpowiedni formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis);
- potwierdzających roczny obrót ze sprzedaży netto Przedsiębiorstwa (oraz Przedsiębiorstw powiązanych, jeśli dotyczy) za trzy ostatnie zamknięte okresy rozliczeniowe (w zależności od obowiązków danego Przedsiębiorcy: rachunek zysków i strat, bilans, PIT 36, PIT 36 L, PIT B, PIT 28, PIT 28 S, PIT 16A);
- dotyczących wielkości zatrudnienia w przeliczeniu na pełne etaty rocznych jednostek pracy (dalej: RJP) oraz Przedsiębiorstw powiązanych (jeśli dotyczy) za trzy ostatnie zamknięte okresy rozliczeniowe.
Są dwie ścieżki naboru;
- Ścieżka 1 (dla przedsiębiorstw bez wcześniejszego doświadczenia w zakresie dostępności) – kwota alokacji 888 000,00 zł – firma musi złożyć dokumenty potwierdzające, że będzie prowadzić działania objęte wymogami ustawy tj. faktury ze sprzedaży lub umowy z kontrahentami
- Ścieżka 2 (dla przedsiębiorstw, których pracownicy posiadają doświadczenie w zakresie dostępności) – kwota 322 560,00 zł – firma musi złożyć dokumenty potwierdzające udział w szkoleniach z dostępności (Zaświadczenia, Certyfikaty itp. jeśli deklaruje spełnienie tego warunku)
Ścieżka 1 obejmować będzie każdorazowo:
– szkolenie ogólne (8 godz./grupę, 12 osób/grupę)
– szkolenie specjalistyczne (16 godz./grupę, 12 osób/grupę) – część teoretyczna i warsztatowa, realizowane po zakończeniu szkolenia ogólnego
– indywidualne doradztwo poszkoleniowe (śr.10 godz./osobę) – prowadzone w formie bezpośrednich spotkań, telefonicznie lub za pomocą komunikatorów internetowych
Zakłada się realizację wsparcia dla 1080 uczestników, w ramach 90 grup.
Ścieżka 2 obejmować będzie każdorazowo:
– szkolenie specjalistyczne (16 godz./grupę, 12 osób/grupę) – część teoretyczna i warsztatowa
– indywidualne doradztwo poszkoleniowe (śr.10 godz./osobę) – prowadzone w formie bezpośrednich spotkań, telefonicznie lub za pomocą komunikatorów
Zakłada się realizację wsparcia dla 360 uczestników, w ramach 30 grup.
Zapraszamy do zgłoszeń oraz zapoznania się z Regulaminem rekrutacji i załącznikami.