Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszamy w sierpniu 2025 r. do czterech mobilnych Biur Obsługi Klienta, gdzie mogą Państwo uzyskać więcej informacji o projekcie „Przepis na Rozwój – kompetencje i kwalifikacje dla sprawiedliwej transformacji Subregionu Centralnego”.

Terminy i lokalizacje mobilnych Biur Obsługi Klienta:

  • 07.08.2025 – Zabrze, ul. Plac Krakowski 9 (9:00-12:00)
  • 12.08.2025 – Sosnowiec, ul. Warszawska 3/20 (w pasażu) (9:00-12:00)
  • 20.08.2025 – Tarnowskie Góry, ul. Sienkiewicza 3 (9:00-12:00)
  • 26.08.2025 – Chorzów, ul. Opolska 19 (9:00-12:00)

Stacjonarne Biuro Obsługi Klienta projektu mieści się przy ul. Opolskiej 15 w Katowicach.

Biuro jest otwarte od poniedziałku do piątku oraz soboty:

  • 09.08.2025
  • 23.08.2025

Biuro jest nieczynne w piątki:

  • 08.08.2025
  • 15.08.2025
  • 22.08.2025

Zachęcamy do odwiedzenia naszej strony internetowej, gdzie w sekcji „Dane kontaktowe” znajdziecie szczegółowy harmonogram pracy stacjonarnego i mobilnych Biur Obsługi Klienta: http://katowiceFST.hrp.com.pl/

Serdecznie zapraszamy!
Zespół Projektowy