Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszamy w listopadzie 2025 r. do trzech mobilnych Biur Obsługi Klienta, gdzie mogą Państwo uzyskać więcej informacji o projekcie „Przepis na Rozwój – kompetencje i kwalifikacje dla sprawiedliwej transformacji Subregionu Centralnego".

Terminy i lokalizacje mobilnych Biur Obsługi Klienta:

  • 06.11.2025 – Zabrze, ul. Plac Krakowski 9 (9:00-12:00)
    • 19.11.2025 – Pszczyna, ul. Dworcowa 23 (9:00-12:00)
    • 25.11.2025 – Chorzów, ul. Opolska 19 (9:00-12:00)

Stacjonarne Biuro Obsługi Klienta projektu mieści się przy ul. Opolskiej 15 w Katowicach.

BOK jest otwarte od poniedziałku do piątku oraz soboty:

  • 08.11.2025
  • 22.11.2025

Biuro jest nieczynne:

  • 03.11.2025
  • 10.11.2025
  • 11.11.2025
  • 21.11.2025

Zachęcamy do odwiedzenia naszej strony internetowej, gdzie w sekcji „Dane kontaktowe" znajdziecie szczegółowy harmonogram pracy stacjonarnego i mobilnych Biur Obsługi Klienta: http://katowiceFST.hrp.com.pl/

Serdecznie zapraszamy!
Zespół Projektowy